A Menedzsmentet a Csongrád-Csanád Vármegyei Önkormányzati Hivatal biztosítja, a projektmenedzser, a pénzügyi vezető, a pénzügyi asszisztens és a projektasszisztens alkotja.
A Menedzsment biztosítja:
- a projekttevékenységek megvalósításának folyamatos nyomon követését, az eltérések, módosítások koordinálását,
- figyelemmel kíséri a projekt célok megvalósulását és gondoskodik a támogatás szabályos, Támogatási Szerződésnek megfelelő felhasználásáról,
- felel a projektben keletkezett teljesítések elszámolhatóságáért, illetve a Támogatási szerződésnek való megfelelőségéért, biztosítja a szakmai egyeztetések lebonyolítását a Közreműködő Szervezettel,
- előkészíti a szerződés-módosítási kérelmeket, és elkészíti, benyújtja az előrehaladási és pénzügyi jelentéseket,
- kifizetési kérelmeket állít össze a beszámoló időszakára vonatkozóan,
- minden szükséges dokumentummal és projekt-információval ellátja a megvalósításban közreműködő szereplőket, amelyek szükségesek a projekt Támogatási Szerződés szerinti teljesítéséhez.
Elérhetőségek:
Projektmenedzser:
Szaniné Bakacsi Henrietta
+36-20/465-8207
szanine.bakacsi.henrietta@csongradcsanad.hu
Pénzügyi vezető:
Kertes Ildikó
+36-20/249-6961
kertes@csongradcsanad.hu