Menedzsment

A Menedzsmentet a Csongrád-Csanád Vármegyei Önkormányzati Hivatal biztosítja, a projektmenedzser, a pénzügyi vezető, a pénzügyi asszisztens és a projektasszisztens alkotja.

A Menedzsment biztosítja:

  • a projekttevékenységek megvalósításának folyamatos nyomon követését, az eltérések, módosítások koordinálását,
  • figyelemmel kíséri a projekt célok megvalósulását és gondoskodik a támogatás szabályos, Támogatási Szerződésnek megfelelő felhasználásáról,
  • felel a projektben keletkezett teljesítések elszámolhatóságáért, illetve a Támogatási szerződésnek való megfelelőségéért, biztosítja a szakmai egyeztetések lebonyolítását a Közreműködő Szervezettel,
  • előkészíti a szerződés-módosítási kérelmeket, és elkészíti, benyújtja az előrehaladási és pénzügyi jelentéseket,
  • kifizetési kérelmeket állít össze a beszámoló időszakára vonatkozóan,
  • minden szükséges dokumentummal és projekt-információval ellátja a megvalósításban közreműködő szereplőket, amelyek szükségesek a projekt Támogatási Szerződés szerinti teljesítéséhez.

Elérhetőségek:

Projektmenedzser:

Szaniné Bakacsi Henrietta

+36-20/465-8207

szanine.bakacsi.henrietta@csongradcsanad.hu

 

Pénzügyi vezető:

Kertes Ildikó

+36-20/249-6961

kertes@csongradcsanad.hu

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadom" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás